Genmab — August 2016
-
Vi spurgte jo Jan direkte om kravet om ownership afskrækkede potentielle partnere, og det svarede han klart nej til
-
...men vi mangler da klart beviset!
-
Jeg ser lidt flere udfordringer på tech siden end man havde drømt om - HexaBody rykker overhovedet ikke og der dukker flere og flere seriøse konkurrenter op til DuoBody og de oplagte programmer. Og jeg synes ikke Genmab rykker deres eget særligt hurtigt frem, men nu ser vi måske tegn på at der kommer mere fart over feltet
-
Jeg er klar over, at spm er tricky, men nu har han jo røven i klaskehøjde - specielt når han 2 timer senere annoncerer en deal uden ownership
-
... Om ikke andet, så er GEN godt igang med at sende programmerne i klinikken selv. Med deres forhold til at åbne krigskassen, så må der være potentiale i kandidaterne...
-
Så er den første time overstået uden yderligere massivt udsalg. Måske det blot var en større investor, der havde udset sig Q2 til at sælge sin post på ~0,5% af aktierne?
-
Har fulgt med I jeres debat længe. Super "god stil" I har.
-
#ROI - David Mygind. Godt skriv igen fra dig. Meget enig med dig I, at de kortsigtede og alm. gevinsthjemtagning kan presse aktiekursen ned, idet der næppe kommer et købstilbud på Genmab de næste mindst 18-24 mdr.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind