Genmab — Juni 2016
-
Jan har sagt maj tallene vil være de bedste hidtil, så ingen tvivl om de vil være
stigende. -
Var ikke klar over Jan havde slides med til GS QA - men de ligger på Genmab.com - http://files.shareholder.com/downloads/AMDA-KPIBN/700546522x0x895701/CA34EBD1-9B22-4201-8245-78AD146969C6/GS_Investor_Presentation_notes_appendix__2June16.pdf
-
Tak Budweis.

-
Grundlæggende er jeg ret ligeglad med de små op og nedture. Jeg har været med fra dengang vi havde en kvindelig CEO. Så alt er vist prøvet i ned og opture.
I min optik er udfordringen pt, at shorterne og udstederne af certifikater har en meget stor interesse i at udbytte negativ markedsstemning. Når båden gynger lidt, så rejser de sig op og hopper og danser. På positive dage er volumen for kraftig til de kan lave sådanne numre. Langsigtet er der en vej. De fundamentale fakta tilsiger det.
-
Ja, de kan de da i høj grad, hvis de er gode, og de er over forventning. Spørgsmålet er hvad kursen er på genmab om en 10 dage, og hvad der sker ift brexit. De du så i denne her er uge er de første nervøse antræk til Brexit. Samtidig er folk begyndt at sælge ud på baggrund af de solide stigninger vi har set. Der har således været en del buy on rumors and sell on facts. Der er en del der har købt op til alle de her nyheder, og nu sælger de og scorer dermed profiten. Det er der altså intet-
-
udsædvanligt i. Desuden har Genmab lige uddelt warrants, det plejer også at have en kortsigtet negativ effekt. Desuden er der en mange der tager en del af risikoen af henover sommeren hvor de er på ferie, det betyder altså at der skal sælges nogle aktier. Det tror jeg er meget af det vi har set. @jonsnow
-
Hvad er det vi kan forvente senere i dag på EHA?
Jeg er lidt forvirret omkring det. -
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind