Genmab — Juni 2016
-
Grundlæggende er jeg ret ligeglad med de små op og nedture. Jeg har været med fra dengang vi havde en kvindelig CEO. Så alt er vist prøvet i ned og opture.
I min optik er udfordringen pt, at shorterne og udstederne af certifikater har en meget stor interesse i at udbytte negativ markedsstemning. Når båden gynger lidt, så rejser de sig op og hopper og danser. På positive dage er volumen for kraftig til de kan lave sådanne numre. Langsigtet er der en vej. De fundamentale fakta tilsiger det.
-
Ja, de kan de da i høj grad, hvis de er gode, og de er over forventning. Spørgsmålet er hvad kursen er på genmab om en 10 dage, og hvad der sker ift brexit. De du så i denne her er uge er de første nervøse antræk til Brexit. Samtidig er folk begyndt at sælge ud på baggrund af de solide stigninger vi har set. Der har således været en del buy on rumors and sell on facts. Der er en del der har købt op til alle de her nyheder, og nu sælger de og scorer dermed profiten. Det er der altså intet-
-
udsædvanligt i. Desuden har Genmab lige uddelt warrants, det plejer også at have en kortsigtet negativ effekt. Desuden er der en mange der tager en del af risikoen af henover sommeren hvor de er på ferie, det betyder altså at der skal sælges nogle aktier. Det tror jeg er meget af det vi har set. @jonsnow
-
Hvad er det vi kan forvente senere i dag på EHA?
Jeg er lidt forvirret omkring det. -
-
Brexit kan påvirke hele aktiemarkedet globalt, så det er da noget af en usikker tid vi går i møde, og hvis jobrapporten fra usa ikke er blevet opjusteret inden, og vi så får en elendig ny rapport 1. fredag i juli, så skal du bare så løjer så bliver det hele blodrødt
-
http://www.marketwatch.com/story/bill-gross-negative-yields-will-lead-to-supernova-like-market-implosion-2016-06-10 En artikel som den her kan jo give hede drømme om hvor guldprisen kan ende
-
@Helge. Castor præsentation i dag på EHA
-
@digafarm. Artikler om at alting vil eksplodere var der mange af i sommeren 2011. En dag sker det nok, men om det sker nu eller om 5 år ved ingen. Heller ikke Soros, Paulson og andre der var megalange i guld dengang
-
Du kan sagtens få ret med dit guld. Håber det dog ikke. Jeg tror faktisk i andet halvår kan europæiske aktier være, da andet halvår 2015 var skidt hvad angår EPS vækst. Derfor er udgangspunktet at sammenligne med godt. Så på billig baggrund kan vi få ok EPS vækst
-
Foreløbige highlights fra EHA, Hovedvægt på Pollux http://ecancer.org/video/4903/multiple-myeloma-highlights-from-eha-2016.php
-
Kortsigtet (6 mdr) kan jeg godt forestille mig at det vil fortsætte opad, men fundamentalt synes jeg der er noget galt når opsvinget i høj grad er finansieret af negative renter og støtteopkøb af FED og ECB og Kina samtidig låner lystigt ud til infrastruktur der holder en kunstig vækst oppe
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind