Genmab — Juni 2016
-
Tak..pauly..De 100 kr. var bare grebet i luften.
-
Faktisk kunne man gøre beløbet til f.eks. min. kr. 49.- . Jeg har fået flere tilkendegivelser på mailen om frivillige donationer på pænt større beløb.
-
Proinvestor er jo et fint brand nu, men det er mere strukturen og lay-out´t, hvor jeg ser, man kan gøre det bedre og mere informativt. Jeg tror, hvis man ændrede på lay-out´t, så det blev mere overskueligt og brugervenligt, det kunne trækket et markant større brugerpublikum
-
Gerne..Jeg kan betale med rødvin og god laks.

-
Svarter..Det er frivilligt og mindre beløb er også velkomne.
-
Beklager "spam med finansieringen" .
Blev lidt lidt hooked på en international Genmab/Biotekchat. Er alene mand på broen og ved at det koster penge at få sådanne initiativer op og stå. -
Helge jeg giver gerne 100 kr de 2-3 mdr det bliver relevant

-
Helge mener at donations-ideen er genial. Lad folk donere hvad de føler de har råd til og når de har råd. Et fast beløb jager folk væk, især udlændinge, donationer er altså en god ting og jeg ville helt sikkert donere ind imellem når mine piger ikke gik mig på nerverne og aktierne stiger, det første er nok urealistisk.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind