Genmab — Juni 2016
-
Hvis rigtig mange vil betale 100 kr pr. måned for det, så vil jeg være meget glad.

-
Altså en "donation" mod en reel modydelse.

-
Tak..pauly..De 100 kr. var bare grebet i luften.
-
Faktisk kunne man gøre beløbet til f.eks. min. kr. 49.- . Jeg har fået flere tilkendegivelser på mailen om frivillige donationer på pænt større beløb.
-
Proinvestor er jo et fint brand nu, men det er mere strukturen og lay-out´t, hvor jeg ser, man kan gøre det bedre og mere informativt. Jeg tror, hvis man ændrede på lay-out´t, så det blev mere overskueligt og brugervenligt, det kunne trækket et markant større brugerpublikum
-
Gerne..Jeg kan betale med rødvin og god laks.

-
Svarter..Det er frivilligt og mindre beløb er også velkomne.
-
Beklager "spam med finansieringen" .
Blev lidt lidt hooked på en international Genmab/Biotekchat. Er alene mand på broen og ved at det koster penge at få sådanne initiativer op og stå.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind