Genmab — Juni 2016
-
De-risking som følge af de gode kliniske data - og deraf følgende investor influx fra de store udenlandske institutionelle
-
Det er nu vi skal høste frugterne af at være repræsenteret i msci index og have interessen fra de store udenlandske banker
-
at sammenligningen med pcyc og ibrutinib ligger lige til højrebenet er nok heller ikke skidt
-
I forhold til Jans meget positive føromtale af det som bliver fremlagt på ASCO, så er jeg simpelthen så spændt på hvad det er for en kanin.
-
vi ved ikke rigtigt noget om ORR og måske specielt CR - jeg har en snigende mistanke om at vi vil kunne konkurrere med ORR på de nuværende 1.st line regimer
-
PFS er det ikke sikkert vi hører om...
-
Jeg er på med et interview til Play i morgen tidlig. Må melde pas på hvad det er som "knocks the socks off".
-
så må du vel lave en cliff-hanger og referere til, at data bliver tilgængelige søndag
-
indtil nu har vi i princippet kun 2 ting - at studiet blev stoppet tidligt, og HR var fænomenal (oven i købet med en kontrolarm, der klarede sig rigtig godt)
-
Jeps..
-
Det vil jo være lidt brutalt at køre et klinisk forsøg, hvor folk i kontrolarmen bliver mere syge, og de andre patienter bliver kureret....
-
dingle - var det ikke i Pollux at kontrolarmen var ekseptionel god?
-
jo, nu du siger det - kende vi overhovdet pfs på kontrolarmen i castor?
-
det gør vi vel egentlig ikke - http://ir.genmab.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=962740
-
sorry - det ved vi faktisk 7,2 mths - http://ir.genmab.com/releasedetail.cfm?releaseid=966003
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind