Genmab — Juni 2016
-
well - her er det jo ikke analytikere, elelr GEN selv, der udtaler sig. Det er KOL'erne. Me likes
-
Børsen Play har CEO Jan van de Winkel fra Genmab i studiet på torsdag. Send dine spørgsmål til ham til Thomas Prange på [email protected] .
-
forsigtig US start med mange små, men dog røde prikker - mon vi ser stabilisering derovre fra?
-
Mere om Cassiopeia: Philippe Moreau, MD from the University Hospital of Nantes https://www.youtube.com/watch?v=wttCv152AK4
-
frygt og bæven styrer spillet i Europa. NBI's fald og usddkk's stigning opvejer stort set hinanden. Alligevel ligger vi med 3% skæve
-
lukkeauktionen ser "interessant" ud...
-
hold nu op en lortedag - igen igen.
-
Nordea har tilsyneladende mistet troen fuldstændigt. Lige som i går var det dem, der bombede løs i lukkeauktionen
-
tror du der er mange bull certifikater tilbage efter den her nedstigning fra toppen?
-
Må formode at de fleste er steget ud.
-
Peter Lebowitz, global head of oncology at Janssen, om Castor og ikke mindst perspektiverne: https://www.youtube.com/watch?v=yJ8lAkxyr2A
-
Jeg undrer mig meget over hvorfor GS ikke er kommet ud med en opjustering, specielt efter Jan's fantastiske præsentation ved GS konferencen. Efter de seneste dages fald med AB som største netto køber får det mig til at tænke at GS evt. ved noget som vi andre ikke ved mht. et muligt opkøb af Genmab. Andre som har tænkt samme tanker, eller er det for langt ude?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind