Genmab — Juni 2016
-
Mere om Cassiopeia: Philippe Moreau, MD from the University Hospital of Nantes https://www.youtube.com/watch?v=wttCv152AK4
-
frygt og bæven styrer spillet i Europa. NBI's fald og usddkk's stigning opvejer stort set hinanden. Alligevel ligger vi med 3% skæve
-
lukkeauktionen ser "interessant" ud...
-
hold nu op en lortedag - igen igen.
-
Nordea har tilsyneladende mistet troen fuldstændigt. Lige som i går var det dem, der bombede løs i lukkeauktionen
-
tror du der er mange bull certifikater tilbage efter den her nedstigning fra toppen?
-
Må formode at de fleste er steget ud.
-
Peter Lebowitz, global head of oncology at Janssen, om Castor og ikke mindst perspektiverne: https://www.youtube.com/watch?v=yJ8lAkxyr2A
-
Jeg undrer mig meget over hvorfor GS ikke er kommet ud med en opjustering, specielt efter Jan's fantastiske præsentation ved GS konferencen. Efter de seneste dages fald med AB som største netto køber får det mig til at tænke at GS evt. ved noget som vi andre ikke ved mht. et muligt opkøb af Genmab. Andre som har tænkt samme tanker, eller er det for langt ude?
-
Angående GS så tror jeg ikke de har travlt da to af deres storkunder er storforbrugere af Genmab og de bliver ikke valgt til et kommende opkøbsscnarie hvis de viser stor interesse for casen og dækker den massivt. De er med andre ord pisse ligeglade med Genmab, hvilket er hel forståeligt og jeg og mange andre er pisse ligeglade med GS og deres metoder. Jeg kunne tænke, jo færre pip fra GS jo større chance for opkøb, så de må gerne pippe lidt engang i mellem.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
tingene kan ændre sig med lynets hast (af flere årsager) og aktien er voldsomt undervurderet.