Genmab — Juni 2016
-
Jeg er også frisk på en engelsksproget Genmab chat, hvis vi kan skarpe folk ind fra Holland og USA m.fl.
-
Vi har jo i forvejen vores Q&A på engelsk.
-
Måske vi skulle lægge opfordringer ud på de forskellige patientblogs i udlandet.
-
Jeg er bare så arbejdsramt. Husk at jeg stort set er eneste ansatte her i firmaet.
-
På baggrund af artiklen ville I så sælge aktierne i Gilead?
-
(tom indlæg)
-
Vi tjener meget lidt på reklamer. De eneste indtægter vi har af betydning er de bannere jeg skaffer hjem. Det kan lige betale udgifterne til servere, revisor, en timebetalt tekniker og et symbolsk beløb til mig som ikke opvejer mine udgifter. Det er desværre de svære vilkår mindre nørdsites har i dag.
-
Ingen vil betale for hverken information eller debat. Det forventer man at få gratis.
-
Lyder som en ide med en ekstra chat på engelsk. Lige nu er det imidlertid ikke usandsynligt at de translater den danske. Problemet, som næsten allerede er der, kan blive at chatten kun har værdi hvis man kontinuerligt følger den. Bliver der flere brugere, flere kommentarer, eller mange "medløbende" kommentarer - skal alle nok tænke på at sætte debatten mere i spil.
-
Hvis bare 25% af vores besøgende ville betale 100 kr. pr. måned kunne vi lave et fremragende site.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind