Genmab — Juni 2016
-
Her JonSnow. http://www.proinvestor.com/debat/74824
-
-
Vedr. Roi´s indlæg, så er det et af de mest læste engelsksprogede indlæg på Proinvestor nogensinde. Kan på min statistik se et massivt besøg på det fra Holland, Tyskland, Frankrig, Italien samt ikke mindst USA.
-
Den må vi tage internt Mcjean.
-
Jeg er også frisk på en engelsksproget Genmab chat, hvis vi kan skarpe folk ind fra Holland og USA m.fl.
-
Vi har jo i forvejen vores Q&A på engelsk.
-
Måske vi skulle lægge opfordringer ud på de forskellige patientblogs i udlandet.
-
Jeg er bare så arbejdsramt. Husk at jeg stort set er eneste ansatte her i firmaet.
-
På baggrund af artiklen ville I så sælge aktierne i Gilead?
-
(tom indlæg)
-
Vi tjener meget lidt på reklamer. De eneste indtægter vi har af betydning er de bannere jeg skaffer hjem. Det kan lige betale udgifterne til servere, revisor, en timebetalt tekniker og et symbolsk beløb til mig som ikke opvejer mine udgifter. Det er desværre de svære vilkår mindre nørdsites har i dag.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
