Genmab — Juni 2016
-
Ja "resten" den var god og så er den fra Helges unge dage https://www.youtube.com/watch?v=AtrYt2Y_jfg
-
AB købte lige 19 K i lukke aktionen og endte i et plus på 7,5 K

-
transalp: OG have nobelprisen

-
vil lige opsummere at Florian (i børsen play) den 23 maj sagde: (citat): "enten er man MED på toget nu. Ellers må man snart finde sig i at man kommer til at betale 1500-2000 kr for en genmab aktie"
-
god aften i vinkælderen (vi fejrer nemlig også nedturene, fordi vi ved at det bare er "før videre op")
-
det ville være lækkert med noget fra ROI også (selvom vi har Helge og Florian)
' -
det var denne aktie vi SKULLE have haft
http://finans.dk/live/investor/ECE8743876/i-mange-aar-var-denne-aktie-ligegyldig-men-de-seneste-dage-har-den-taevet-alt-og-alle-i-usa/?ctxref=fplive -
sorry forkert chat
-
Hej Budweis, er med på sidelinjen da jeg har for travlt til at deltage aktivt. Vil dog tage din udfordring op og satser på at publicere et mindre indlæg senere. Først venter aftensmaden dog og derefter må vi se hvad det kan blive til.. Nu jeg når jeg er her vil jeg igen tak alle for at være med til at gøre dette forum så fantastisk.. Skriver lige i chatten når jeg smider noget online, men det bliver nok først relativt sent..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind