Genmab — Juni 2016
-
det ville være lækkert med noget fra ROI også (selvom vi har Helge og Florian)
' -
det var denne aktie vi SKULLE have haft
http://finans.dk/live/investor/ECE8743876/i-mange-aar-var-denne-aktie-ligegyldig-men-de-seneste-dage-har-den-taevet-alt-og-alle-i-usa/?ctxref=fplive -
sorry forkert chat
-
Hej Budweis, er med på sidelinjen da jeg har for travlt til at deltage aktivt. Vil dog tage din udfordring op og satser på at publicere et mindre indlæg senere. Først venter aftensmaden dog og derefter må vi se hvad det kan blive til.. Nu jeg når jeg er her vil jeg igen tak alle for at være med til at gøre dette forum så fantastisk.. Skriver lige i chatten når jeg smider noget online, men det bliver nok først relativt sent..
-
det bliver underholdende, nu har han endeligt fået nogle ordenlige ben, han kan koge en kraftig suppe på. Det bliver helt sikkert interessant og velskrevet!
-
Roi..Du har mail.
-
JNJ har også præsenteret hos GS og snakker også lidt om Dara http://seekingalpha.com/article/3980830-johnson-and-johnson-jnj-presents-2016-goldman-sachs-37th-annual-global-healthcare-conference?part=single
-
Siger gonat med denne Artikkel om "tvisten" med tyrkerne"
http://finans.dk/protected/finans/erhverv/ECE8745508/tyskere-gaar-i-flyverskjul-i-patentslagsmaal-mod-genmab/?ctxref=fplive -
Tyskerne

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind