Genmab — April 2016
-
helt sikkert - dara salget kan stadig gemmes i afrundingen af decimalerne i JJ Q-regnskabet
-
Venclexta (konkurrent til Arzerra) har fået "accelerated aproval" fra FDA. Kan Genmabs svaghed i dag hænge sammen med det? (for mere info se medwatch.dk)
-
...det hjælper jo nok ikke...
-
Ja hvis vi skal vente på Arzerra i MS, så er det vel 3-4 år
-
Hej jeg er ny i chatten. Overvejer at købe op af Genmab, men er usikker om det vil være fornuftigt. Har allerede 13% af min portefølje investeret i Genmab??? Har et frimærke i Bavarian og kunne også overveje et andet frimærke i Zealand Pharma, men markedet ser meget sort ud, og måske skal vi endnu længere ned??
-
Hej Sommerfugl. Langt de fleste er super positive på Genmab på både den korte og lange bane, så forvent ikke noget negativt svar. Hvis du selv synes at markedet ser sort ud så afvent hvis du synes at alle de positive tanker og muligheder for Genmab ikke er priset ind i aktien så køb. Markedet er altid helt umuligt at forudsige på den korte bane, men hovedparten herinde tror på Genmab som en langsigtet vinder.
-
Det er vist op til ens egen risikoprofil. Jeg har ca 180% i Genmab pga af gearing, men jeg er også meget risikovillig. Dette ville jeg dog aldrig anbefale nogen at gøre!
-
hmmm - Nordea gjorde det grimme ved os i dag
-
Jeg takker for kommentarer til Genmab og satser lidt mere:-)
-
Tak til Rachel for en god præsentation her på InvestorDagen. Jeg ligger podcast ud om nogle dage.

-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind