Genmab — April 2016
-
Det er vist op til ens egen risikoprofil. Jeg har ca 180% i Genmab pga af gearing, men jeg er også meget risikovillig. Dette ville jeg dog aldrig anbefale nogen at gøre!
-
hmmm - Nordea gjorde det grimme ved os i dag
-
Jeg takker for kommentarer til Genmab og satser lidt mere:-)
-
Tak til Rachel for en god præsentation her på InvestorDagen. Jeg ligger podcast ud om nogle dage.

-
-
@Helge. Gav Rachel nogen indikation af salgstal for marts?
-
-
@MUFC. Jeg hørte Rachels præsentation som var fremragende. Der blev ikke oplyst salgstal for Darzalex, men hun oplyste at ville se på Genmabs budget igen, når man nåede længere frem. For mig var det underforstået at det nok ikke var i nedadgående retning. Iøvrigt også særdeles interessant og ambitiøst, at man har mål om at skabe mindst 4 førende ny INDs i løbet af de næste 4 år. IND=Potential Investigational New Drug
-
Tusinde tak Vougeot. Det er jeg bare så glad for at høre.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind