Genmab — Marts 2016
-
-
Det er jævnført den kommentar jeg fik fra den hollandske journalist korrekt forstået..
-
men det hele er meget mærkeligt.. hvad lavde Winkel i første omgang på netop dette møde..
-
Vi snakker en nystartet fond med 5 mio EUR under forvaltning hvoraf størstedelen af midlerne kommer fra stifteren.. dette er peanuts og absolut uinteressant for Genmab.. derudover var der ifølge journalisten cirka 20-30 primært mindre privat-investorer tilstede..
-
Mødet fandt sted i Belgien hvilket igen ikke burde fremme sandsynligheden for at Winkel ønsker at deltage.. man ville bedre kunne forstå at han deltager hvis mødet fandt sted i Holland
-
Til dem der siger de sidder og kigger ekstra efter indbakken nu, så tror jeg altså ikke at takeover sker omgående.. Winkel har nu startet en positioneringsproces og vi skal lige have lidt luft under vingerne på kursen før end at buddet kommer.. jeg minder om hvad jeg allerede tidligere har beskrevet flere gange..
-
Jeg tror personligt at der konstant har været løs snak om takeover.. altså igennem meget lang tid.. jeg tror at man er blevet enige om en cirka pris som ikke ville være realistisk da præmien JnJ ville skulle betale ikke kunne blive acceptabel for selskabets aktionærer (maksimalt 100%).. jeg tror stadig vi er lidt fra bunden af det niveau man har snakket om hvis vi ligger 100% oven i kursen dagsdato.. dermed forventer jeg at Winkel har åbnet lidt for posen i et forsøg på at sende kursen nord på s
-
således at vi når det acceptable interval når præmien på 100% ligges oven i..
-
Der er heller ikke tilfældigt at man fra Genmab netop i dag udsteder et par pressemedelelser, jeg tror generelt at vi nu går ind i en fase hvor vi vil se at der kastes lidt benzin på bålet til at vi kan få kursen mindst 100 kurspoint op herfra før der kommer et bud (tidligst)..
-
Igen er dette spekulationer fra min side.. jeg føler mig overbevidst om at buddet kommer.. men tankerne om at vi stadig skal have aktien lidt op vil jeg karakterisere som enddog meget spekulative..
-
Yderligere ville det være en lidt uheldig måde at åbne op for ballet hvis der kommer et bud indenfor meget kort tid.. i så fald havde Winkel valgt en anden fremgangsmåde i forhold til at give markedet et vink med en vognstang.. med andre ord (for at være præcis) betyder det vi har været vidne til at buddet først kommer "om lidt" men dog alligevel formodentlig "snart"
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind