Genmab — Marts 2016
-
Tak Royal. Dit link kan man google oversætte.

-
Har lagt eksakt oversættelse af de "følsomme" dele op.. har ikke prøvet google men vil tror at det ikke går godt..
-
Kl 17:11 i chatten.. dette er så præcist som man kan komme det.. flere udtryk kan være tvetydige når de skal oversættes.. men teksten jeg har lagt op kl. 17:11 er så neutralt objektiv og præcis som jeg føler det kan blive uden at ende med volapyk..
-
Ok..Tak ROI.
-
-
Det er jævnført den kommentar jeg fik fra den hollandske journalist korrekt forstået..
-
men det hele er meget mærkeligt.. hvad lavde Winkel i første omgang på netop dette møde..
-
Vi snakker en nystartet fond med 5 mio EUR under forvaltning hvoraf størstedelen af midlerne kommer fra stifteren.. dette er peanuts og absolut uinteressant for Genmab.. derudover var der ifølge journalisten cirka 20-30 primært mindre privat-investorer tilstede..
-
Mødet fandt sted i Belgien hvilket igen ikke burde fremme sandsynligheden for at Winkel ønsker at deltage.. man ville bedre kunne forstå at han deltager hvis mødet fandt sted i Holland
-
Til dem der siger de sidder og kigger ekstra efter indbakken nu, så tror jeg altså ikke at takeover sker omgående.. Winkel har nu startet en positioneringsproces og vi skal lige have lidt luft under vingerne på kursen før end at buddet kommer.. jeg minder om hvad jeg allerede tidligere har beskrevet flere gange..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind