Genmab — Februar 2016
-
Jeg kan forstå, de biotek firmaer, som IKKE har nogle godkendelser og derved har en helt anden risiko profil, men det der sker i GEN, ser for mig meget mystisk ud - især, hvis der ikke skulle være shortere, som har et godt greb om klokkeværket i aktien
-
biotek ser stadig ud til at lide under generelle problemer. Der er ikke nogen, der er ude efter GEN speficikt, selv om det virker sådan. Kan dog se, at US futter retter sig lidt - så alt håb er ikke ude.
-
Raun nu hører jeg ikke til dem der mener Genmab var konservativt prissat - mener faktisk den var fair til højt prissat. Et er at man ser et voldsomt stort potentiale for Daratumumab, men lad os nu vente med at prise for meget ind til godkendelserne foreligger.
-
Jeg mener som mange andre at potentialet er meget stort, men lad kursstigningen komme mere i takt med at realiteterne udfolder sig istedet for at tage det hele på forskud. Men det typisk i de perioder hvor biotekaktierne er på toppen og prissætningen er høj.
-
haha - vakler du i troen sukkeralf?
-
Raun - der er flere steder. bl.a her http://www.wallstreetweb.nl/indicator.shtml
-
Der findes vel næppe noget, der er meget sværere end at værdisætte en virksomhed, der ikke her noget cashflow. Volatiliteten i kursen over de sidste 12 måneder fortæller hele historien
-
Nej det gør jeg overhovedet ikke - troen er der fuldt og fast, men viste dette ville ske på et eller andet tidspunkt - dog voldsommere end jeg forventede med Genmab. Tror nu vi relativt nemt kommer op mod de 750 igen, men herefter bliver det hårdt arbejde
-
Jep - det vil være dejligt med lidt fedt på porten igen
-
jeg har ledt efter dem, men kan ikke finde noget. Du kan dog finde førmarkedskurser på det store biotech selskaber på google.com/finance
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind