Genmab — Februar 2016
-
vores spekulerende ven i Holland, ser ud til at mene, at tiden er optimal for en JJ overtagelse af GEN - markedet ser ikke ud til at vente i spænding...
-
haha - der har ikke været meget udvikling der. Det helt store problem med GEN ifm en overtagelse, er at GEN ikke har nogen markedsføringsrettigheder at tilbyde en opkøber. Hverken lige nu eller de næste 5-7 år
-
fortidens IND-synder bider os nu i røven
-
Hvis prisen på Genmab dækkes ind af royalty strømmen uanset at den måske ikke er den mest attraktive for et stort selskab, så er kan den umodne pipeline og teknologiplatformene være deet for et selskab som eks. Gilead i mine øjne. Hvis de gerne vil gøre sig mere indenfor cnacer
-
det store spm er bare, om der ikke er for meget hockey-stick over GEN's cashflow ifht det kortsigtede pres, som big-pharma får fra markedet for at levere kortsigtede profit på bundlinien...
-
jeg har ikke - i forhold til deres handel i aktien på det seneste, passer det target meget godt
-
850 er faktisk det laveste target af alle de seriøse analytikere. Carnegie har godt nok 695, men de har så vidt jeg kan se ikke opdateret siden starten af juni
-
kan se på usero's kommentarer at SEB lige stikker fingeren i jorden mht target indtil de ser flere salgstal. Egentlig meget forståeligt i nuværende situation
-
Aner det ikke, men gætter på de vil være fuldt indrullet i år - begge omkring 700 patienter og vi ved fra 2. linie studierne, at der indrullede man 500 patienter på et års tid. Så regner vi med halvandet år, så vi de begge være fuldt indrullet midt på året plus minus et par måneder.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind