Genmab — Februar 2016
-
Jeg kommenterer Genmab i Millionærklubben i dag. Indslaget starter 11,50 min. inde i udsendelsen: http://www.radio24syv.dk/programmer/millionaerklubben/12838118/millionaerklubben-17-02-2016/
-
Hur ser förväntningarna ut för bokslutet egentligen? Något negativt eller positivt beslut på väg?
-
GENs egne forventninger er - Genmab venter i 2015 en omsætning på 725-800 mio. kr., driftsomkostninger på 550-600 mio. kr. samt et driftsoverskud på 325-400 mio. kr. Likviditeten ventes ultimo 2015 endvidere at udgøre 3000-3100 mio. kr
-
ok - tog bare nordnets sidste. Det må være inkl. dara godkendelsesmilestonen
-
vi skal også have nogle gryn i kassen i 2016, for 2017 bliver voldsom
-
I skrev noget om en joker igår ,, var det "annonceret" på den måde?
-
sukker - mon ikke der er 4-6 måneder inden vi ser data på FL?
-
well, ved nærmere eftertanke nok mere i retningen af 2-4 måneder
-
er det data eller filing i FL der udløser milestone?
-
For reelt kan vi vel komme i en situation hvor data er fornuftigt gode men Novartis alligevel ikke gider file fordi de godt ved at de ikke kan hente 100 mio. $ ekstra hjem i salg - så de lader være at file for at undgå at betale genmab?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind