Genmab — Februar 2016
-
vi skal også have nogle gryn i kassen i 2016, for 2017 bliver voldsom
-
I skrev noget om en joker igår ,, var det "annonceret" på den måde?
-
sukker - mon ikke der er 4-6 måneder inden vi ser data på FL?
-
well, ved nærmere eftertanke nok mere i retningen af 2-4 måneder
-
er det data eller filing i FL der udløser milestone?
-
For reelt kan vi vel komme i en situation hvor data er fornuftigt gode men Novartis alligevel ikke gider file fordi de godt ved at de ikke kan hente 100 mio. $ ekstra hjem i salg - så de lader være at file for at undgå at betale genmab?
-
Hvad med conference call ?
-
Der står da intet på hjemmesiden om at det er udsat til 18.00 ?? http://www.genmab.com/
-
Det plejer at komme 17.15 og conference call. 18.00
-
no harm, no foul - hjertet hopper bare lidt, når der er tale om udsættelse af regnskab. Det er sjældent gode nyheder...
-
Så vidt jeg kan se af alle analyikerrapporterne forventer de ca. 175-225 i daratumumab royalty i 2016
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind