Genmab — November 2015
-
Det er en privat virksomhed. Hvis aktionærerne er utilfredse med ledelsens aflønning, så kan de i princippet vælge en ny.
-
Syntes at Jan fortjener sine penge set i relation til værdiskabelsen han har stået for.
-
Jeg har det så straks værre med højtlønnede bestyrelsesmedlemmer skal belønnes med billige aktier for de få møder de deltager i om året.
-
hvis man skal være lidt grov, så er dara fra Drakeman's tid...
-
diiiiiiiingele!

-
...at GEN så ikke ville have overlevet til at se dara udvikle sig er jo bare en bi-ting

-
http://investor.borsen.dk/artikel/1/314538/hitlist
e_over_aktiekoeb_viser_risikovillige_investorer.html -
-
Husk Zealand Pharma Q&A kl. 11 i dag. http://www.proinvestor.com/index.php?p=q-and-a&groupid=63
-
Jeg har haft certificater i både Vestas og Novo, men desværre tilbyder Danske Bank ikke certificater i Genmab. Oplevelsen har dog kun været god. Der er dog andre regler med certificater, bl.a. at det bliver beskattet som kapitalindkomst (50%) ved gevinsthjemtagning. Derudover bliver du også beskattet ved årets udgang eftersom det også bliver beskattet efter lagerprincippet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind