Genmab — November 2015
-
Slut 728 . Vel ok med det halvstore udsalg.
-
-
fact of life i biotech - vi kan betragte det lidt som en anden måde at betale for produktionsapparatet. I biotech hedder det aktieaflønning frem for finansieringsomkosntinger, afskrivninger, råvareforbrug eller opex.
-
Investor1989 siger med den ene hånd at det har INTET på grådighed at gøre, men med den anden hånd, - Hvis man går ud og bruger sine papirspenge "i den virkelige verden", så kan man godt se det som grådighed..... Det kan være jeg har misforstået Investor1989?...... Jeg har da også for et halvt års tid siden, læst en artikel, som fortalte, at man godt kan snakke om grådighed i Genmab.... Så det er da ikke bare mig, der er helt afmarcheret og skal stikke piben ind etc....
-
Der er så mange, der ikke rigtigt kan rumme, hvad den her sektor egentlig går ud på
-
Der skal mere end gryn på bordet for at få forskerkapaciteter over i noget så usikkert som biotech.
-
Det er en privat virksomhed. Hvis aktionærerne er utilfredse med ledelsens aflønning, så kan de i princippet vælge en ny.
-
Syntes at Jan fortjener sine penge set i relation til værdiskabelsen han har stået for.
-
Jeg har det så straks værre med højtlønnede bestyrelsesmedlemmer skal belønnes med billige aktier for de få møder de deltager i om året.
-
hvis man skal være lidt grov, så er dara fra Drakeman's tid...
-
diiiiiiiingele!

-
...at GEN så ikke ville have overlevet til at se dara udvikle sig er jo bare en bi-ting

-
http://investor.borsen.dk/artikel/1/314538/hitlist
e_over_aktiekoeb_viser_risikovillige_investorer.html
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind