Genmab — November 2015
-
Dog vil jeg allerede nu sige at Bowers grundlæggende er mere Bullish end Novod.. Jeg syntes samtidig at analysen fra Bowers virker mere gennemarbejdet og i øvrigt har bedre disclosure.. der er flere elementer i Novods analyse som jeg ikke kan forstå da jeg mangler specifikationer og forudsætninger..
-
Men når jeg på et tidspunkt er færdig med mit gigant regneark så deler jeg hovedkonklusionerne og nogle simulationer af forskellige scenarier på tværs af den samlede analytiker bestand der dækker Genmab..
-
Skal dog ændre rimelig meget på mine egne beregninger på grundlag af den enddog meget lave royalty sats som åbenbart gør sig gældende for Daratumumab..
-
Forventer ikke at markedet vil straffe for denne skuffelse.. Som flere har påpeget har der jo helt åbenlyst være utvetydige signaler da analytikerne ellers ikke ville kunne ende med så forskellige fortolkninger.. dog er der mere end rigeligt med krudt tilbage i casen til at vores raket kan stige lidt endnu..
-
De mere langsigtede perspektiver er dog i min optik blevet dæmpet en del på grundlag af royalty chokket..
-
Ellers rigtig positivt Q3 der viser at skibet ikke bare sejler i den rigtige retning... der er også (med)vind i sejlene.. og snart blæser det op så hold fast på den korte og mellem-lange bane når vi bevæger os ud i ukendt terræn for at bestige nye bjergtinder..
-
ROI mener du virkelig royaltyprocenten er så skuffende? Med udgangspunkt i Davids eksempel under CC så rammer vi jo netop de 15-16% som bl.a. Carnegie og Deutsc
he havde estimeret ved det forventede salgstal -
Ser det mere som realistiskt.. behandlingen er jo langtfra
billig -
-
Lige for at stikke en pind i royalty diskussionen, så siger Eatwell således i celsius transcript:
-
"I Think a lot of you guys are using sort of, a mid-sort of teens at a resonable number at usd 3b and that doesn't embarass me to much
-
Som jeg læser David er det et gennemsnit på 15% ved 3b i salg
-
Med de tal bør det være muligt at sjusse sig frem til en struktur i royalty
-
Det fremgår tydeligt fra Eatwell at Gen mellem 3 og 4 mia i salg når over 20 pct ”hækken”. Mellem 3 og 4 har vi hele blandingen fra 12 til 20. Derefter siger han, at vi, indenfor det som analytikerne forudsiger, vil nå et snit på midt teens. Han præciserer at midt teens- snittet vil blive nået ved 3 mia. Midt teens er derfor 15 -16, da vi har nået 20 pct her. Dette betyder klart at snittet vil være omkring de 18 såfremt salget når 4,5 – 5 mia.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind