Genmab — November 2015
-
Genmab-chef sælger aktier for 41,6 mio kr
Jan van de Winkel udnytter tirsdagens kursstigning og sælger aktier for et beløb i omegnen af 41,6 mio. kr.
(medwatch.dk)
-
Hvorfor meddeler Genmab at Fidelity ejer næsten 10%, det ved vi sgu da godt? Eller rettere hvorfor er det en nyhed på børsen, taktiske årsag bag?http://investor.borsen.dk/artikel/1/314824/storaktionaer_i_genmab_ejer_naesten_10_pct_efter_kapitalforhoejelse.html
-
Det er skribenten på Børsen, som ikke rigtigt fanger sammenhængen.
-
Sydbanks opdaterede analyse er nu på analyse siden: http://www.proinvestor.com/analyser
-
Mcjean jeg er rimelig sikker på at de af lovgivning er tvunget til at meddele hver gang de svinger over eller under de 10%
-
Hr Winkel giver den gas på de skrå brædder: "an iconic biotech powerhouse" http://www.reuters.com/article/2015/11/17/us-genmab-europe-biotech-idUSKCN0T61RU20151117
-
Det lille dara ph1 studie i Japan er "completed" - er vi så klar til at søge i Japan eller hvad? https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT02116569?term=daratumumab&rank=3
-
Ved ikke om denne artikel er blevet linket, men god læsning
hvis man vil vide hvor hårdt det gik til i 2010 med Lisa D. og bestyrelsen.
http://www.business.dk/medico/genmab-chef-blev-opfordret-til-dronningemord -
Ja.. godt vi kom af med den heks
-
umiddelbart ser det ikke ud til at Jan's salg har nogen mærkbar effekt i dag
-
90k handlet på de første 15 min. Mere volumen end Novo - så er vi vist igang!!!
-
Fra Nordea "Vores analytiker har holdt møder med Genmabs (+11,2%) ledelse i London og
analyseret den kommende indlægsseddel på Darzalex (Daratumumab) nærmere.
Teksten på indlægssedlen tyder på, at Darzalex har en positiv effekt på immunsystemet
samt dets bidrag til at slå canceren ihjel. Dette supporterer de meget stærke
responser med Darzalex, samt giver håb for eventuelt brug udenfor blodcanser. På
kræftkonferencen ASH 5.-8. december vil der blive præsenteret forsøgsdata omkring dette,
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind