Genmab — November 2015
-
Glem alt det short lukning. Som det er sagt før er det sandsynligvis ikke et specifikt bet på Genmab men på biotech generelt. Tror ikke de sidder og finjusterer op og ed på positionerne i de enkelte aktier der er med i bettet. På et eller tidspunkt når de en konklusion om at biotech er hvor det skal være og så lukker de alle deres shorts på biotech aktier.
-
Genmab-chef sælger aktier for 41,6 mio kr
Jan van de Winkel udnytter tirsdagens kursstigning og sælger aktier for et beløb i omegnen af 41,6 mio. kr.
(medwatch.dk)
-
Hvorfor meddeler Genmab at Fidelity ejer næsten 10%, det ved vi sgu da godt? Eller rettere hvorfor er det en nyhed på børsen, taktiske årsag bag?http://investor.borsen.dk/artikel/1/314824/storaktionaer_i_genmab_ejer_naesten_10_pct_efter_kapitalforhoejelse.html
-
Det er skribenten på Børsen, som ikke rigtigt fanger sammenhængen.
-
Sydbanks opdaterede analyse er nu på analyse siden: http://www.proinvestor.com/analyser
-
Mcjean jeg er rimelig sikker på at de af lovgivning er tvunget til at meddele hver gang de svinger over eller under de 10%
-
Hr Winkel giver den gas på de skrå brædder: "an iconic biotech powerhouse" http://www.reuters.com/article/2015/11/17/us-genmab-europe-biotech-idUSKCN0T61RU20151117
-
Det lille dara ph1 studie i Japan er "completed" - er vi så klar til at søge i Japan eller hvad? https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT02116569?term=daratumumab&rank=3
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
️