Genmab — Oktober 2015
-
besynderligt nok, så det mest ud til at det var largecap biotech, der blev ramt
-
Jeg tror ikke forslaget har gang på jord. En så kort periode er ikke til at arbejde med for Pharmaselskaberne.
-
Nej, det virker ikke helt gennemtænkt - mon ikke det er de fjernøstlige lande, der ikke bidrager med nogen form for udvikling, der har ønsket de vilkår?
-
US, der har en stor og meget værdifuld bioteksektor har nok et mere nuanceret blik på situationen
-
27k på den første time må være en slags ny rekord
-
ja dara approval i november + abstract release
-
og så kører vi fuldt på med ASH + Post ASH i december og kursen er i 4 cifre inden vi siger 2016
-
4 cifre... det tror jeg simpelt ikke på mere.. jeg tænker den 13. juli var vi i 692 og casen er totalt uforandret .. tværtom er den blevet endnu mere safe haven på visse områder og alligevel ligger vi og roder nede melllem 600-630 .. Prøv at se Novo som fik deres produkt godkendt i sideste uge og kursen er nærmest faldet efterfølgende.. SÅ NEJ IV !!!!.. der skal betydelig mere til før vi passerer kurs 1000 .. sorry !!!
-
aktiemåneden oktober generelt giver mig automatisk lidt kuldegysninger, men ellers ser det sgu fornuftigt ud.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind