Genmab — Oktober 2015
-
Ja, det bliver spænende med opdateringerne på combo-behandlignerne, når antallet af patienter i den behandlede population bliver noget højere - det plejer at være syretesten
-
jeg syntes, at det er useriøst at påpege, at noger er useriøst

-
bon app
-
Tror at min bemærkning blev misforstået.. jeg finder det bestemt relevant at italesætte "risikoen" for afslag .. Men at indgå i en detaljeret diskussion om hvad der er den specifikke sandsynlighed virker ikke konstruktivt da det alligevel aldrig vil kunne efterprøves uagtet udfaldet af FDA behandlingen og ingen reelt kan vide det..
-
Min bemærkning om godkendelse indenfor 4 uger må stå som et postulat eller regning uden værk.. har dog naturligvis et bagvedliggende vurderingsgrundlag når jeg udtaler mig herom..
-
FDA har jo en procedure med en række forhold der skal tjekkes.. Herunder afkræver nogle af disse også at der er fysisk rejseaktivitet mv. og det kan være svært at holde disse forhold helt skjult for folk meget tæt på processen og folk som er villige til at bruge enorme ressourcer på at holde øje med forløbet..
-
Er i øvrigt blevet langt mere overbevist omkring Merill Lynch har varetaget "andre" interesser ved deres seneste analyse.. Men vil gerne have lidt mere "kød på det ben" før jeg mener det retfærdiggør en decideret publicering af de kritisable forhold..
-
Det er lige før, der skal oprettes en chat for konspirationsteorier...
-
"jeg synes markedet ter sig virkelig "vird" for tiden.. Jeg lægger især mærke til hvordan FLS stiger uden egentlig bedring på Mine & kobbermarkedet.. efter at FLS nærmest var lagt for had så ser vi gode solide Bio/Pharma som Novo/Genmab mv. bare ikke kan komme ud af stedet. De ligger og siver frem tilbage.. til trods for virkelig god muligheder fremadrettet.. Er investorerne totalt tonedøve eller hvad sker der for dem.. hvis de var sat til at forvalte mine penge. ville jeg bli´ stiktosset" citat
-
GS seneste kursmål er dateret 1. feb 2015.
-
Celcius, hvis du vil vide, hvad det er, så skal du begynde at tale som en voksen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind