Genmab — Oktober 2015
-
han har jo været en mand af sit ord indtil videre, så mon ikke vi trygt kan stole på ham? Fra IND og til der kommer meningsfulde kliniske resultater er der en rum tid, så min egen utålmodighed er allerede ved at blive testet på forhånd...
-
sukkeralf vi har bare aldrig set noget evidens for den prækliniske pipeline er stærkere end nogensinde før. Netop fordi de ikke viser de prækliniske udviklings kandidater
-
og man kan heller ikke se at de har mannet specielt op på forsknings siden. Det er nok noget af det jeg savner.
-
Vi ved hvor lang tid det tager fra man ansætter flere folk til det også udmønter sig i flere INDér.
-
hvordan er det nu med axl-adc - den er først annonceret til engang i løbet af 2016, ikke sandt?
-
Omvendt vil jeg sige, at indtil Daratumumab er helt igennem hullet er det måske også farligt når man ser lidt tilbage i historien. Genmab må har været særdeles hårdt ramt af fyringsrunder og dårlig stemning indtil man fik vendt skuden. Er selv fuldstændig overbevist om, at seneste emission mest af alt var for at sikre sig, at man overlevede hvis Daratumumab faldt til jorden eller blev meget forsinket.
-
De skal naturligvis ikke investere med hovedet under armen. Men man kunne EASY have øget forsknings divisionen med +25% for allerede et år siden. Det har de så rigeligt råd til med 3 mia på kistebunden
-
ved vi hvor meget større de nye faciliteter er?
-
well, IND-kandidaterne trænger sig vel efterhånden på. Jeg syntes at have set IND-kandidat opgørelser med både hexa, duo-adc, og selvfølgelig axl-adc gennem de sidste 12 måneders tid
-
har GEN egentlig en "ren" duobody i sin pipeline, eller holder man sig fra det, nu man udlicensierer duo i stor stil?
-
GEN har ikke meget juice i dag. Det kunne virke som om den generelle stemning omkring bio/pharma aktiver er ved at ændre sig pga usikkerhed om rammevilkårene i specielt US
-
"Dingle" jeg synes markedet ter sig virkelig "vird" for tiden.. jeg lægger især mærke hvordan FLS stiger uden egentlig bedring på mine og kobbermarked efter den nærmest var lagt for had og så ser vi gode solid Bio/Pharma som Novo/Genmab mv. bare ikke kan komme ud af stedet bare ligger og siver frem tilbage.. til trods for virkelig god muligheder fremadrettet.. er investorerne totalt tonedøve eller hvad sker der for dem.. hvis de var sat til at forvalte mine penge så ville jeg da bli stik tosset
-
hvorfor er de forrykt? NBI er faldet over 20% den seneste tid mens Genmab kun er faldet godt 5%. Så Genmab har da klaret sig super godt i den periode
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind