Genmab — Oktober 2015
-
ved vi hvor meget større de nye faciliteter er?
-
well, IND-kandidaterne trænger sig vel efterhånden på. Jeg syntes at have set IND-kandidat opgørelser med både hexa, duo-adc, og selvfølgelig axl-adc gennem de sidste 12 måneders tid
-
har GEN egentlig en "ren" duobody i sin pipeline, eller holder man sig fra det, nu man udlicensierer duo i stor stil?
-
GEN har ikke meget juice i dag. Det kunne virke som om den generelle stemning omkring bio/pharma aktiver er ved at ændre sig pga usikkerhed om rammevilkårene i specielt US
-
"Dingle" jeg synes markedet ter sig virkelig "vird" for tiden.. jeg lægger især mærke hvordan FLS stiger uden egentlig bedring på mine og kobbermarked efter den nærmest var lagt for had og så ser vi gode solid Bio/Pharma som Novo/Genmab mv. bare ikke kan komme ud af stedet bare ligger og siver frem tilbage.. til trods for virkelig god muligheder fremadrettet.. er investorerne totalt tonedøve eller hvad sker der for dem.. hvis de var sat til at forvalte mine penge så ville jeg da bli stik tosset
-
hvorfor er de forrykt? NBI er faldet over 20% den seneste tid mens Genmab kun er faldet godt 5%. Så Genmab har da klaret sig super godt i den periode
-
@Jedi - de er begge cd20 antagonister - bare af forskellig generation: rituximab (1. generation), Ocrelizumab (2. generation) og Obinutuzumab (3. generation)
-
du kan se mere her - http://www.jhoonline.org/content/5/1/64
-
hvorfor bliver i ved med alt det der sektor snak.. kig dog på casen.. vi snakker investering og med en 100% sikker DARA godkendelse så er 614 da ikke okay, hvordan forklarer du 694 den 13. juli .. der var vi da slet ikke i nærheden af det som ved i dag ..
-
celcius - som man siger i forretningsverdenen: din strategi kan være nok så perfekt, men af og til skal man forholde sig til virkeligheden
-
Celsius sektor og generel makro økonomi har jo ALTID en indvirkning på investeringer
-
Og nej der er IKKE 100% garanti for at dara bliver godkendt
-
ligesom der heller ikke er 100% garanti for at Novo kan sælge sine produkter i morgen. Det kan jo være at efterspørgslen er væk...
-
der også det jeg mener .. at man forholder sig til virkeligheden .. og jo det er 100 % sikkert .. alt andet er bullshit i min verden.. hvordan forklarer i at GS går ud med kursmål på lille bette Sealand Pharma og ikke vil røre Genmab med en ildtang.. hvis ikke det stinker så ved jeg ikke
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind