Genmab — September 2015
-
Dara er RRMM som mono hvor der virkelig er behov pt. Elutuzumab er jo til anden linje behandlinger i kombination med revlimid
-
Det sagde Jan De til Medwatch d. 13. aug. 2014:
”Vi har to konkurrenter, når det handler om daratumumab. Det drejer sig om Sanofi, som er en stærk konkurrent, der samtidig har en stærk lægemiddelkandidat. Den anden konkurrent er Celgene/Morphosys. Celgene er et fantastisk selskab inden for behandling af myelomatose, men de er muligvis bagud tidsmæssigt. -
Det er stærke konkurrenter, men jeg mener, at vi i Janssen har den bedste partner, blandt andet på grund af Velcade, hvor Janssen har vist, at man er virkelig dygtig inden for behandling af knoglemarvskræft. Der er et fantastisk team til at køre udviklingen af daratumumab. Jeg er meget fortrøstningsfuld omkring det hold, der står bag daratumumab, og jeg er sikker på, at de vil få det maksimale ud af daratumumabs potentiale," påpeger Jan van de Winkel.
-
Enig med sukker
-
at elutuzumab får det er godt for Dara. For du giver da ikke PR til et stof som er markant underlegent til et andet stof som også har ansøgt om PR
-
og syntes markedet går alt for meget op i PR eller ej. Herre gud, det er 3-4 måneders forskel i hvornår godkendelsen kommer afhængig af om der tildeles PR. Det smadrer altså ikke hele casen ikke at få PR. Folk er bare så utålmodige de vil have godkendelse ASAP og ikke kan vente, derfor mener folk PR er vigtig.
-
Det er mere singalværdien i PR der er vigtig og ikke så meget PR i sig selv
-
Celsius de fleste læger og Jan også mener Elutuzumab er et ret ringe lægemiddel. Resultaterne er altså ikke særlig gode sammenlignet med dara
-
Du følger ikke godt med?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind