Genmab — September 2015
-
Interessant er hvis man subscriber Inrater så er der en der arbejde hos genentech, der ud fra hvad han ved om daraproduktionen i Biogens anlæg gætter på at der produceres dara til ca 2.000 patienter om ugen. Svarende til 100.000 patienter
om året eller hele US populationen af mm patienter. Det er meget !!! -
Så skal man nok være hurtig hvis porteføljen skal suppleres
-

-
Hvis købstilbudet er i en "fornærmende" lav pris, er en ansvarlig bestyrelse så ikke næsten forpligtet til at sige nej? (jeg ved godt jeg lyder naiv, men spørger sikkert på manges vegne).

-
det er vel altid bestyrelsen der enten anbefaler eller afviser et købstilbud. Jeg håber, at de som minimum opfatter alt under 2000 som en "interessant fornærmelse". Jo længere en køber venter, jo højere pris må han hoste op med. Ergo behøver buddet ikke at være så langt væk.
-
Det er også ok med mig.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind