Genmab — September 2015
-
God morgen.

-
-
-
Enig dohk.
-
Altså det med at det vist ikke var Novod.
-
På Børsen Play TV mandag formiddag bliver der så vidt jeg ved på nuværende tidspunkt knald på Genmabdækningen. Jeg prøver lige at finde tidspunketerne fo for Jan, Novod m.fl. Jeg er på fra privatinvestorsiden kl. 9,45.
-
for
-
Du kan finde noget om det på raps.org, men ellers kan det siges at sandsynligheden ikke ændres fordi man får PR. Det eneste er at man sikres 6 mdr mod måske op til 18 mdr til godkendelse.
90 pct 6 mdr eller tidligere og 10 pct lidt længere end 6 mdr.
Dog kan man sige at der er sket en vurdering som ligger til grund for pr. At midlet virker exceptionelt godt, at det er nyt eller at målgruppen desperat har brug for et middel der virker.
Selve sandsynligheden er den vi alle har hørt om gennem lang -
Betyder den med en "rullende" ansøgning noget for den efterfølgende vurderingstid?
-
Jeg tror ikke vi får lov til at vente til 9. Marts. Langt fra
-
Og nu nærmer vi os vel også forholdsvis snart interim analyserne i de store kombostudier
-
En hurtig godkendelse fra fda vil også sætte betydeligt pres på ema. Patienterne skriger jo allerede på dara
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind