Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Genmab — September 2015

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Genmab
2.6k Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • troldmandenT Offline
    troldmandenT Offline
    troldmanden
    wrote on sidst redigeret af
    #1749

    Ja. Og jeg kunne godt ønske mig at man rent faktisk øgede deres kapacitet i forskningen/præklinisk udvikling. Det er ikke just fordi de har en super stor bred pipeline. De burde være i stand til årligt at sende flere nye stoffer i klinik.

    1 Reply Last reply
    0
    • investor1989I Offline
      investor1989I Offline
      investor1989
      wrote on sidst redigeret af
      #1750

      Det tror jeg også sker Troldmand. Tror bare de vil have Dara approval først så de er helt sikker på at have årlige faste høje royalty før de gearer op.

      1 Reply Last reply
      0
      • investor1989I Offline
        investor1989I Offline
        investor1989
        wrote on sidst redigeret af
        #1751

        Tror vi vil se dem gå til +1 mia. DKK i årlig R&D indenfor ret kort tid efter dara approval. Nok allerede i 2017

        1 Reply Last reply
        0
        • troldmandenT Offline
          troldmandenT Offline
          troldmanden
          wrote on sidst redigeret af
          #1752

          Og nu vi er ved ønskerne. Så kunne jeg godt tænke mig at de ændrede deres pipeline design. Så det specifikt fremgår hvor mange stoffer de har i præklinisk udvikling. Altså med præklinisk udvikling værende den definition at de pågældende programmer har påbegyndt de afsluttende Adme tox studier

          1 Reply Last reply
          0
          • investor1989I Offline
            investor1989I Offline
            investor1989
            wrote on sidst redigeret af
            #1753

            Det skal der til hvis de vil udvikle TF-ADC, AXL-ADC + egne duobody projekter etc. også selvom de ikke betaler til hverken Ofa eller Dara

            1 Reply Last reply
            0
            • troldmandenT Offline
              troldmandenT Offline
              troldmanden
              wrote on sidst redigeret af
              #1754

              ja er helt enig i at de vil komme over +1 mia fra 2017. Men de kunne sagt allerede nu ansætte 50-100 mand mere i deres forskning. De har 3 mia på bogen.....

              1 Reply Last reply
              0
              • G Offline
                G Offline
                gentogen
                wrote on sidst redigeret af
                #1755

                Omvendt er erfaringerne med ofa i maintenance netop at det også virker godt på patienter, der tidligere har fået ofa standard behandling

                1 Reply Last reply
                0
                • investor1989I Offline
                  investor1989I Offline
                  investor1989
                  wrote on sidst redigeret af
                  #1756

                  Enig trold. Men tror som sagt lige de venter et par måneder på dara approval og så gasser op på medarbejdere og udgifter. Og de skal jo også lige finde kvalificerede medarbejdere

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • investor1989I Offline
                    investor1989I Offline
                    investor1989
                    wrote on sidst redigeret af
                    #1757

                    Det er dog også vigtigt for Jan at de kun kaster penge efter de ting som er banebrydende nye produkter og som gøre en forskel "knock your socks off". Han har gjort klart flere gange at de ikke vil differentiere sig bredt og udvikle nicheprodukter eller produkter som differentierer sig vildt fra det vi kender i dag. Det skal være banebrydende produkter mod et stort marked

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • S Offline
                      S Offline
                      Sukkeralf
                      wrote on sidst redigeret af
                      #1758

                      De må dog også have været presset grundet få tilbageværende licenser/targets på UltiMab teknologien, så at gå fra nøgne antistoffer til ADC, bispecifikke og enhanced antistoffer har også skabt et lille hul i nye IND´er. Fint med alt hvad partnerne kan fylde i klinikken, men vi skal gerne have 1-2 stykker fra Genmabs egen prækliniske pipeline hvert år.

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • S Offline
                        S Offline
                        Sukkeralf
                        wrote on sidst redigeret af
                        #1759

                        Trolden jeg tror ikke du får Genmab til at komme tættere ind på deres prækliniske pipeline - det har jeg spurgt til mange gange snart.

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • S Offline
                          S Offline
                          Sukkeralf
                          wrote on sidst redigeret af
                          #1760

                          Investor1989 - tror ikke nødvendigvis det skal være mod et stort marked, men hvis markedet er mindre skal Genmab bare kunne føre det hele vejen

                          1 Reply Last reply
                          0
                          • troldmandenT Offline
                            troldmandenT Offline
                            troldmanden
                            wrote on sidst redigeret af
                            #1761

                            i89 det er også en fin strategi at det skal være top stoffer/targets de tager i klinikken. Men flere folk betyder alt andet lige også flere stoffer hurtigere kan nå hen til den første målstreg. klinisk udvikling

                            1 Reply Last reply
                            0
                            • troldmandenT Offline
                              troldmandenT Offline
                              troldmanden
                              wrote on sidst redigeret af
                              #1762

                              sukker ja det frygter jeg sådan set også. At de ikke vil udspecificere dem. Men det er bare ikke særligt investor venligt. Og hvis det er fordi de ikke vil afsløre target jamen så undlad at nævne target. Det er der så mange andre selskaber der helelr ikke gør i starten. Men de viser hvor mange stoffer de har i præklinisk udvikling. Og de sender en PR ud på når de tager et stof ind i præklinisk udvikling. Det er det FØRSTE relle tegn på at der dannes værdi i forskningen

                              1 Reply Last reply
                              0
                              • S Offline
                                S Offline
                                Sukkeralf
                                wrote on sidst redigeret af
                                #1763

                                Helt enig og de gjorde det for en del år siden, men nu ønsker de det åbenbart ikke - måske det lidt kan skyldes at det har været en sløj periode de seneste år. hvis der kommer gang i den igen, så kan det jo være lysten vender tilbage

                                1 Reply Last reply
                                0
                                • troldmandenT Offline
                                  troldmandenT Offline
                                  troldmanden
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #1764

                                  Så er vi jo tilbage ved at de bør ansætte nogle flere i R&D 🙂

                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • celsiusC Offline
                                    celsiusC Offline
                                    celsius
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #1765

                                    Amerikanske Amgen far fået FDA’s særlige priority review på en ny ansøgning for et middel mod knoglemarvskræft, der ses som en væsentlig rival til Genmabs potentielle blockbuster daratumumab

                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • celsiusC Offline
                                      celsiusC Offline
                                      celsius
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #1766

                                      De amerikanske lægemiddelmyndigheder, FDA, har accepteret en supplerende ansøgning fra Amgen for selskabets markedsførte kræftmedicin Kyprolis og tildelt den sin særlige priority review. Det skriver den amerikanske koncern i en pressemeddelelse.

                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • celsiusC Offline
                                        celsiusC Offline
                                        celsius
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #1767

                                        Selskabet håber at få godkendt injektionsbehandlingen med det generiske navn carfilzomib i kombination med steroidet dexamethasone til behandling af patienter med knoglemarvskræft af typen myelomatose, som har modtaget mindst en behandling tidligere. Priority review-statussen fra FDA betyder, at Amgen kan forvente et svar senest 22. januar 2016.

                                        1 Reply Last reply
                                        0
                                        • celsiusC Offline
                                          celsiusC Offline
                                          celsius
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #1768

                                          Kyprolis blev første gang godkendt af FDA i sommeren 2012 gennem myndighedernes accelerated approval-program. Her blev det godkendt som enebehandling til patienter med myelomatose, som har modtaget to tidligere behandlinger, herunder med midlet Velcade (bortezomib) fra japanske Takeda og et immunmodulerende middel, og har oplevet en forværring af sygdommen inden for 60 dage efter denne behandling.

                                          1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger