Genmab — Juli 2015
-
Det heder kursmanipulation, men læs nu ROI's glimrende tanker. Der vil jo ikke komme noget lille pip fra den del som udgør GS & AB, som udgør 80-90% af al aktivitet i Genmab. Pippet vil ikke komme før det er for sent, hvilket i øvrigt sker i rigtig mange overtagelser........hug til og conquer, intet nyt i det. ROI's tanker om GS og Merrild giver stof til eftertanke, det virker meget mærkeligt især efter J.W sidste investormøde i selveste GS.
-
Hvordan harmonerer det med at ATP reducerer af hensyn til deres egne principper?
-
Vores kursudbyder funker stadig dårligt. Beklager.
-
Senest 649.50.
-
Atp er ikke sat i verden for at forhindre fjendtlige opkøb af danske virksomheder. Derfor giver det god mening at tilpasse porteføljen når en aktie stiger "uforholdmæssigt" meget. http://www.atp.dk/atp-som-investor/investeringsstrategi
-
Netop min pointe JKY.
-
Den er blevet gengivet mange gange. Kan ikke huske kilden.
-
Med hensyn til overtagelse så er det jo bestemt en risiko, men J&J sidder jo allerede solidt med 80% af daratumumab + de første 20 DuoBody aftaler. Jeg ved ikke en pind om den slags, men vil det vær attraktivt for Gilead at købe DuoBody, når en af de store konkurrenter sidder på så meget? Og omvendt kan J&J ikke tage det forholdsvist roligt så at sige? Jeg tænker også stadig, at den store udfordring overhovedet er at holde sammen på Genmab ved en fjendtlig overtagelse. Hvis medarbejderne
-
Svært at gennemskue, men J&J sidder i hvert fald i en gunstig position.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind