Genmab — Juni 2015
-
om det er i dag, i morgen, om en måned eller om 1 år den stiger er ligemeget. Så længe intrinsic business value løber stiger vil kursen i sidste ende afspejle dette
-
Ved du hvad JKY, jeg er helt og holdt op med at forudse kursudviklingen på Genmab på dagsbasis, jeg har gennem 6 år tit undret mig over hvordan gennab kursen ter sig, men efter idag ..der blir jeg nødt til at kaste håndklædet i og give op ... for sjældent har der været så mange fantastiske tilkendegivelser for et produkt samt fremtidsudsigterne for en Firma og alligvel til trods så stiger den et sølle kurs point efter en omsætning på 4000000.. Fatter ikke en lyd .. Something is rotten

-
Den kan kun være voldshortet. Ingen ville sælge så voldsomt ud efter så gode data, som vi har set. Når de er færdige må vi håbe på det liftoff, vi ikke så i dag. Jeg er også overrasket, men måske har Grækkenland noget med det at gøre. Når vi begynder at se en kraftig stigning, må stigningen al andet lige blive boostet af covering. Jeg tror ikke på gevinsthjemtagning, når aktien nærmest skriger på en "sikker invistering på sigt".
-
Plesner har før vist, at han kan begejstre analytikerne. Husk at han, for 8 år siden, var den første til at afprøve dara på mennesker. Hans viden og erfaring på området er enorm og så taler han endda om mulig helbredelse... Det synes jeg ærlig talt er ret vildt.
-
Bowers analyse siger gode takter fra TF
-
men at det er tidligt at bedømme
-
Tror også at GEN har været ramt af noget short i dag. - og det kan meget vel være Bluecrest der sidst shortet GEN med dobbelt så meget som vi til nu har fået at vide.... Det der undrer rigtig meget, det er timingen i de første 0,5% short, som blev hjemtaget af Bluecrest op til ASCO..... Det giver simpelthen ikke nogen mening at shorte på dette tidspunkt og slet ikke med tanke på de opmeldinger markedet har fået op til ASCO... Det virker virkelig dumt på mig....
-
-
Sydbank om Genmab på analysesiden: http://www.proinvestor.com/analyser
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind