Genmab — Juni 2015
-
Vild dag - det er jo rendyrket slåskamp mellem mastodonterne. Skægt at kanon nyheder hos Gen medføre de her magtkampe, i februar lavede den bukkespring efter kanon nyheder pga GSK der forsvandt.. hvem bliver synderen denne gang, spændingen stiger

-
Der er gang i den

-
Dara vs. Elo i morgen

-
-
Flot flot artikel, IV, tak for link. Jeg skulle lige slå "unprecedented" op. Et fantatisk ord, for de
få der ikke ved hvad det betyder er det altså "uden fortilfælde", og vi taler om DARA. Men, men kan I alle
virkelig skjule mandag-skuffelsen over, at vi ikke kom nogen steder med kursen, når man tænker på alt
hvad der skete i weekenden også selvom det var en negativ dag. GMXAY vil jo heller ingen steder. -
det er fint mht. kursen... så længe business performer kommer kursen også
-
om det er i dag, i morgen, om en måned eller om 1 år den stiger er ligemeget. Så længe intrinsic business value løber stiger vil kursen i sidste ende afspejle dette
-
Ved du hvad JKY, jeg er helt og holdt op med at forudse kursudviklingen på Genmab på dagsbasis, jeg har gennem 6 år tit undret mig over hvordan gennab kursen ter sig, men efter idag ..der blir jeg nødt til at kaste håndklædet i og give op ... for sjældent har der været så mange fantastiske tilkendegivelser for et produkt samt fremtidsudsigterne for en Firma og alligvel til trods så stiger den et sølle kurs point efter en omsætning på 4000000.. Fatter ikke en lyd .. Something is rotten

-
Den kan kun være voldshortet. Ingen ville sælge så voldsomt ud efter så gode data, som vi har set. Når de er færdige må vi håbe på det liftoff, vi ikke så i dag. Jeg er også overrasket, men måske har Grækkenland noget med det at gøre. Når vi begynder at se en kraftig stigning, må stigningen al andet lige blive boostet af covering. Jeg tror ikke på gevinsthjemtagning, når aktien nærmest skriger på en "sikker invistering på sigt".
-
Plesner har før vist, at han kan begejstre analytikerne. Husk at han, for 8 år siden, var den første til at afprøve dara på mennesker. Hans viden og erfaring på området er enorm og så taler han endda om mulig helbredelse... Det synes jeg ærlig talt er ret vildt.
-
Bowers analyse siger gode takter fra TF
-
men at det er tidligt at bedømme
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind