Genmab — Maj 2015
-
Syntes det lyder logisk. ATP købte genmabaktier under 100 kr. så vidt jeg husker. AT de reducerer fra +10 til ca. 6 % efter aktiekursen er gået over 300 ser jeg da kun naturligt? risikospredning
-
Jeg tror der er alt for meget snak omkring opkøb. Som jan selv nævner, det er ufatteligt sjældent man ser såkaldte fjendtlige overtagelsestilbud indenfor biotek. De opkøb der sker er det sælgende selskabs direktion og bestyrelse ofte pro opkøbet.
-
Hvis jan + bestyrelsen ikke vil sælges tror jeg ikke en køber vil gå i gang.
-
Der er jo ingen køber der får 90% accept til et bud hvis både direktion og bestyrelse offentligt anbefaler deres aktionærer at takke nej. Så et bud vil skulle have Jan og bestyrelsens accept mener jeg.
-
God pointe 89.
-
Mener også det er helt urealistisk med opkøb. Jeg havde gode aktier i statoil retrail der blev opkøbt med statoils accept 50%. De havde stadigvæk svært ved at nå 90% med god grund fordi buddet var alt for lavt og de private investorer blev snydt igen igen
-
Kan den måde Anonyme agerer i markedet dagligt tolkes som et forsøg på bevidst at holde kursen nede?
-
NEEEEEEEEEEEEEEEJ !!!!!!!!!!!
-
De har total styr på tingene.

-
Hader alt den snak om manipulation af kursen op og ned. Syntes det er pinligt vi sidder og snakker om sådan noget. Der er selvfølgelig ikke nogen som laver bevidst kursmanipulation
-
Hans Henrik (TA-guruen) lagde i går en analyse op omkring bl.a. Genmab. Hører man den, kommenterer han på at den sidste 1/3 af stigningen er foretaget af potentielle kortsigtede invístorer, som muligvis er på vej ud af aktien for at beskytte aktiegevinsten (læs PP) Jeg tror, det JDW har gang i en branding af selskabet for at holde på den sidste nyankomne 1/3 og måske lokke ny potentielle storinvestorer. Han ønsker ikke et større fall-back, hvorfor han nu "søsætte" en story-telling (branding)
-
Så du tror BP sætter en algortime i gang der skal holde genmabs aktiekurs lav mens de forbereder et bud? det mener jeg er mere naivt

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind