Genmab — Maj 2015
-
Ellers kan jeg ikke se andre.
-
de skal have 90 % for at afnotere selskabet og ATP sidder pt. omkring 6 %
-
Jan har 2-3 % inklusiv hans warrants så de 2 kan næsten blokere tilsammen. David har også ca. 1 %
-
Fidelty 7-8 %
-
David har ikke udnyttet en eneste warrants endnu siden sin ansættelse i 2010. Han har akkumuleret en ret stor del

-
Det tror jeg ikke Solsen
-
Sydbank luftede også muligheden om opkøb i går på Børsen Play.
-
@Mcjean - det ville jeg også mene, men jeg tror også, det var derfor de bragte artiklen. Ingen forstod "brandudsalget" fra en samarbejdspartner midt i en optur. Markedet tolkede først signalet negativt, fordi markedet troede, at der var negativt nyt om Dara, men senere kom det frem, at det var et uafhængigt investorselskab under J&J, som (mærkeligt nok) ikke skeler til pipeline, potentiale og samarbejdspartnere.
-
Jeg tænker lidt at Janssen ved at Genmab ikke frivilligt lader sig opkøbe - og som Jan selv siger er en høj aktiekurs bedste våben. Hvis Janssen er godt tilfredse med at arbejde sammen med Genmab, så ser de jo heller ikke gerne at Genmab bliver opkøbt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind