Genmab — Maj 2015
-
Fidelty 7-8 %
-
David har ikke udnyttet en eneste warrants endnu siden sin ansættelse i 2010. Han har akkumuleret en ret stor del

-
Det tror jeg ikke Solsen
-
Sydbank luftede også muligheden om opkøb i går på Børsen Play.
-
@Mcjean - det ville jeg også mene, men jeg tror også, det var derfor de bragte artiklen. Ingen forstod "brandudsalget" fra en samarbejdspartner midt i en optur. Markedet tolkede først signalet negativt, fordi markedet troede, at der var negativt nyt om Dara, men senere kom det frem, at det var et uafhængigt investorselskab under J&J, som (mærkeligt nok) ikke skeler til pipeline, potentiale og samarbejdspartnere.
-
Jeg tænker lidt at Janssen ved at Genmab ikke frivilligt lader sig opkøbe - og som Jan selv siger er en høj aktiekurs bedste våben. Hvis Janssen er godt tilfredse med at arbejde sammen med Genmab, så ser de jo heller ikke gerne at Genmab bliver opkøbt.
-
Det lyder stadig mærkeligt i mine ører Legolas.
-
Syntes det lyder logisk. ATP købte genmabaktier under 100 kr. så vidt jeg husker. AT de reducerer fra +10 til ca. 6 % efter aktiekursen er gået over 300 ser jeg da kun naturligt? risikospredning
-
Jeg tror der er alt for meget snak omkring opkøb. Som jan selv nævner, det er ufatteligt sjældent man ser såkaldte fjendtlige overtagelsestilbud indenfor biotek. De opkøb der sker er det sælgende selskabs direktion og bestyrelse ofte pro opkøbet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind