Genmab — Januar 2015
-
over 275 nu
-
enig med sukker. Hvis man ser på PAA har han ingen aktier han mener handles til fair value. Enten er de massivt undervurderet eller overvurderet. Og det er der en grund til. Han lever af at sælge artikler og skabe nyheder. Og der er ingen nyheder i at sige at en aktie er fair værdisat
-
Gentogen det er fordi PAA mener at det kun er del1 af BTD som er færdigrekrutteret. Jeg har prøvet at forklare ham at hele studiet allerede er færdigt man han bliver ved at påstå at de stadig er ved at finde dosis og skal til at rekruttere udvidelsensdelen
-
Nej Legolas der er annonceret studier med i alt ca. 4000
-
vi er stadig under 1000 der indtil videre er behandlet med dara vil jeg tro
-
jo måske Legolas. Har solgt en lulle smule mere i 375. Vil have risiko ned pt.
-
syntes mere og mere det ligner en større markedskorrektion snart og med de stigninger genmab har haft kunne jeg godt forestille mig den lige skal backteste 330-340 igen før videre optur
-
Kender I det med at side med fornemmelsen, at "nogen ved noget" med de stigninger, der har været. Det bliver bare ved og ved. Nu rammer vi snart finanhusenes kursmål - spændende, hvad der så sker, og ikke mindst hvad der skal drive kursen sub. evt. holde den nogenlunde ved en korrektion....
-
DAX er i minus 2% så at vi stadig er i + skal vi nok bare være glade for
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind