Genmab — Januar 2015
-
Spørgsmål:Kan Gen holde den gode formkurve? Hvornår filer de og hvordan står de i forhold til konkurrenterne? http://multiplemyelomablog.com/2014/09/which-new-myeloma-drug-will-the-fda-approve-next.html
-
Fra Nordea"Pandora (+1,7%) sluttede 2014 af som årets vinder med en stigning på 72% skarpt
efterfulgt af Genmab (+0,4%) med 70%.
Selvom Pandora er steget meget de seneste år, mener vi stadig, at det
er en de bedste investeringer. Det gælder også for Genmab. For begges vedkommende
hører risikoen til i den høje ende." -
Abstracts til ASCO offentliggøres 13. maj, så det er vel seneste mulige dato for nyt om Dara. Fristen for indsendelse af abstracts er i øvrigt allerede 3. februar. Dog kan late data vente til 1. april. Da det jo hedder sig, at de vil præsentere data, så skal de altså foreligge 1. april. Så måske det reelt er det seneste tidspunkt for nyt.
-
Vi får nok en filing inden da, men med
detaljerede data skal du nok vente til 13.maj. -
markedet lader i hvert fald op til det

-
En filing i CLL maintenance villle også lune
-
Og fase 3 ofa sc NMO og RRMS
-
jeg venter mest på Humax-TF-ADC data og første duobody IND
-
Jeg er lidt old school, jeg venter og håber på ofatumumab kan vise lidt vækst i 1st line og file i maintenance.
-
det godt der stadig er nogle ofatumumab elskere tilbage

-
Og Ofa-FC kommer også snart
-
Og Ofa idelalisib
-
Ethvert livstegn fra ofa vil være uventet for markedet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind