Genmab — Januar 2015
-
nej nej. Men all skal jo have ret til deres holdning ... Og kommer genmab ud og siger at dara BTD studie ikke kan danne grundlag for approval men at de skal lave et nyt større monostudie eller vente på kombierne, så kan PAA jo sagtens få ret
-
Mener dog jeg læste på nettet et sted at Dara+revlimid phase III studiet indrullede patienter så hurtigt at det kunne forventes fuldt indrullet (500 patienter) allerede i Q2 2015.
-
I så fald kan data måske komme allerede omkring slutningen af 2016
-
enig filipa, men så skal det være fordi der dukker et eller andet safety problem op vi aldrig har forudset. med kombi data vi har set nægter jeg at tro at dara falder på effekt.
-
og safety er jo flot indtil videre
-
-
over 275 nu
-
enig med sukker. Hvis man ser på PAA har han ingen aktier han mener handles til fair value. Enten er de massivt undervurderet eller overvurderet. Og det er der en grund til. Han lever af at sælge artikler og skabe nyheder. Og der er ingen nyheder i at sige at en aktie er fair værdisat
-
Gentogen det er fordi PAA mener at det kun er del1 af BTD som er færdigrekrutteret. Jeg har prøvet at forklare ham at hele studiet allerede er færdigt man han bliver ved at påstå at de stadig er ved at finde dosis og skal til at rekruttere udvidelsensdelen
-
Nej Legolas der er annonceret studier med i alt ca. 4000
-
vi er stadig under 1000 der indtil videre er behandlet med dara vil jeg tro
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Det gik hurtigt den anden vej