Genmab — December 2014
-
Jeg har sat milestone for filing og godkendelse lavt fordi, at jeg synes Jan antyder at man er gået efter en bredere viste af milestones istedet for få store. Desuden er det jo på baggrund af et fase II studie med BTD, som måske er skrevet lidt akavet ind i aftalen og rummer større usikkerhed og tillige formentlig kun giver adgang til det amerikanske marked.
-
tror du ikke at aftalen er skruet sådan sammen at man eksempelvis får milestones for de første 3 approvals i eksempelvis USA, EU og Japan uanset hvilke det er?
-
Tror ikke at aftalen er lavet sådan at godkendelse med revlimid x mileston, godkendelse med velcade, x milestone
-
Jeg tror de regulatoriske er ret store.
-
Det er jo nærmest umuligt at sige hvorledes det forholder sig, så det er rent gætværk. Det samme gælder jo i princippet alle de fase III studier der er startet op - mon de alle giver en milestone. Det kan godt tænkes, da de kan have været planlagt fra start, men her kan du måske også sige, at der er milestones til de første 3 fase III studier i MM. Vi bliver stille og roligt klogere
-
Jeg tror også det er noget med ekempelvis de 5 første phase III eller de 10 første phase III eller sådan noget som giver milestones
-
347
-
Det tror jeg aldrig han har nævnt
-
ikke så meget i CLL . Men syntes godt du kan sammenligne Ibrutinib i MCL med Dara i R/R MM
-
begge unmet need og filing på phase II under BTD
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind