Genmab — December 2014
-
Det tror jeg aldrig han har nævnt
-
ikke så meget i CLL . Men syntes godt du kan sammenligne Ibrutinib i MCL med Dara i R/R MM
-
begge unmet need og filing på phase II under BTD
-
-
Så har jeg modtaget analysen fra Sydbank. Jeg ved ikke om de har lag den op nogen steder, men det ligner en ok gennemgang på 17 sider. Anbefalingen er "hold", hvor Dara er sat til at fylde 70% i værdiansættelsen af selskabet og betragtes som guldægget. Humax er sat til 6% og teknologiplatformene er sat til 5%. Man er åbenbart opmærksom på, at teknologiplatformene og Humax kan være potetielle trickere og kan være konservativt fastsat. Arzerra fylder således 19%.
-
Den er frit tilgængelig her: http://www.sydbank.com/investering/analyser/aktier/aktie?kode=DK0010272202
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Er det mon et lille bud ???