Genmab — November 2014
-
vi er ikke tæt på offentliggørelse af data. Det er et halvt år til
-
Men Kyprolis og Pomalyst blev jo godkendt på ORR helt ned til 15% ca. Jeg tror at over 20% siger FDA sikkert god for filing og 15% måske. Under 15% får de nok en abe. Men kan godt være jannsen har interne targets som er højere
-
som i ved så har jeg ikke så meget forstand på Biotek.. men da JJ for 2-3 år siden lavede deres milliard aftale med GEN vedr. Dara.. så må der alt andet lige ligge et eller andet til grund for så stor en investering ellers må der sidde en top chef hos JJ og ryste gevaldigt på hånden i disse tider -.)
-
Celcius føler de er 100% sikre og at aktien samtidig vil stige markant når nyheden kommer
Det er det såkaldte EI paradoks. Noget kan godt være 100% sikkert samtidig med at man alligevel vil få en massiv kursgevinst -
-
4 mg. armen har faktisk været rigtig god. både i monoterapi og meget meget stærkt i kombination hvor vi har set 100% CR i kombination med revlimid
-
det eneste negative jeg har set fra dara i mono er 8 mg. armen i phase II delen af monostudiet...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind