Men Kyprolis og Pomalyst blev jo godkendt på ORR helt ned til 15% ca. Jeg tror at over 20% siger FDA sikkert god for filing og 15% måske. Under 15% får de nok en abe. Men kan godt være jannsen har interne targets som er højere
Mon ikke filing er det "de store" venter på og opfatter som den endelige blåstempling. Jeg er forundret over BlueChrest ikke lukker deres shorts. De må vel håbe på dårlige data til ASH ?
som i ved så har jeg ikke så meget forstand på Biotek.. men da JJ for 2-3 år siden lavede deres milliard aftale med GEN vedr. Dara.. så må der alt andet lige ligge et eller andet til grund for så stor en investering ellers må der sidde en top chef hos JJ og ryste gevaldigt på hånden i disse tider -.)
ja det er jo en anden ting man kunne hæfte sig lidt ved.. ingen af de ansvarlige hos GEN eller JJ har været ude og sælge af beholdningen så vidt jeg har kun
ne læse
Celcius føler de er 100% sikre og at aktien samtidig vil stige markant når nyheden kommer Det er det såkaldte EI paradoks. Noget kan godt være 100% sikkert samtidig med at man alligevel vil få en massiv kursgevinst
også en anden ting bortset fra 4 mg. armen har vi kun set super gode data fra DARA og jeg har også stadig Torben Plesner´s bonkammerat i klar erindring da han sagde til Torben at nu kunne han godt på pension der var ikke mere at gøre i MM -:)
okay jeg synes du hele tiden refererer til 4 mg armen fase II R/R mono .. undskyld IV jeg ved godt at jeg ikke er særlig vidende om det tekniske vedr. Biotek -:)
Ps. jeg vil helst ikke sætte i bås med dem ovre på EI -:) .. jeg hader den verbale mudderkastning der altid er der -:) .. det eneste fornuftige menneske der er på EI og som gider at hø
re på er JV -:)
Det er faktisk ikke særligt slemt i gen-debatten på EI. Så skulle du prøve at kigge indenfor hos Vestas på EI. Fordelen ved gen-debatten på EI er at den ikke er så indforstået som her på PI.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.