Genmab — August 2014
-
-
Jan sagde faktisk på sidste CC at roalty på EGFR C-met var høje single digit med mulighed for at vokse til double digit
-
Jeg havde aldrig troet jeg skulle skrive dette. Men mig og Peter Aabo er faktis enige
Han sætter også 70 kr. i target på Lundbeck -
tja. Selvom jeg da gerne så Gilead som den hemmelige partner er det jo reelt ligegyldig hvem det er så længe vi ved det er en "big bioteck"
-
Grunden til jeg gerne så det var Gilead er at de har vist sig som meget innovative de sidste 5-10 år og også normalt investerer stort i deres R&D. Ulempen er at de ikke er særlig store mod cancer, pt. næsten kun Zydelic,
-
og sukker, nej intet genmab nyt
-
Grunden til at jeg synes Gilead er spændende er som du skriver, at de er et af de mest succesfulde selskaber de sidste mange år. Desuden har de mange penge og vil ganske givet investere massivt, hvis de finder noget interessant (ergo Genmabs teknologier) - det er bedre end et selskab der har lignede teknologier og ikke sætter fuld fokus på Duo/Hexa !!
-
Enig. Gilead vil skovle penge ind fra Sovaldi de næste mange år. Til gengæld vil de også være meget agressive mht. R&D for at sikre at selskabet ikke er så afhgængi af Sovaldi i fremtiden
-
nej eksempelvis DUobody aftalen med Lilly kan jo nok tænkes at være udenfor cancer
-
Fra Solsens link: The suitability of the DuoBody platform for bispecific discovery approaches, showing the importance of doing this in the final format - illustrated by surprising findings, will be shown in a case study selecting a lead cMetxEGFR bispecific antibody.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind