Genmab — Juni 2014
-
235 nu. Men det er stadig 250 som er den hårde modstander
-
Ja vi har ikke hørt fra Bowers endnu

-
jo for laaaaaaaaang tid siden, men deres analyse er vidst stadig undervejs
-
spændende læsning sukker
-
Dét jeg kunne konkludere sidste gang emnet blev vendt var, at de ca. var lige stærke. Dog blev det bemærket, at Dara havde mindre bivirkninger, hvilket var en god ting og at foretrække. Dette kombineret med det tidsmæssige forspring gjorde, at det hele så ret fint ud. Sukker og IV kan nok komme det meget nærmere, da der i nogle dage har været mulighed for at fordybe sig lidt mere i tallene. Ellers har jeg det som dig, Celicius - men glæder mig også til at høre lidt nærmere om dem holdt op versus
-
jeg er helt enig. Før ASCO var jeg rigtig bange for at SAR ville dele øretæver ud til Dara. Efter ASCO ser det ud til at SAR og Dara er ca. lige effektive og Dara er lidt bedre på bivirkninger og ca. 2 år foran udviklingsmæssigt
-
Dara så lidt bedre ud end SAR på effekt også på ASCO. men patienterne i SAR studierne var mere syge så vil stadig sige de står ca. lige på effekt indtil vi har set flere data, måske med et minimalt + til Dara her også indtil videre
-
Btw. har Rachel bekræftet at der kommer minimum 2 phase III studier i RRMS´+ i NMO med Ofatumumab. Så ret massivt program GSK vil have her
-
Nej Novartis overtager canserdelen GSK beholder stadig autoimmun salg med Arzerra
-
jo de starter først med at indrulle patienter der
-
Men det tager også lang tid at forbederede så store forsøg. Vi snakker jo om over 1000 patienter der skal indrulles. Så inden de får lavet protokollerne får gjort alle sites klar mv. er det naturligt det først er i 2015. Men håber da det bliver tættere på januar end december 2015

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind