Genmab — Maj 2014
-
Misforstå mig ikke. jeg er selvfølgelig trist over det her. Men nytter ikke noget at køre vores agressioner ud på hinanden som JV har gang i. Kunne forstå hvis det er en eller anden troll men vi er alle i samme båd her
-
omvendt tror jeg bare at havde de set noget positivt i studiet skulle de nok finde ud af at fortælle det... Men som Jan selv siger, DLBLC kan lukkes helt ned nu.. så skal vi se videre herfra. Hvad kan CLL give, hvad kan Dara give mv. og vurdere ud fra det
-
Håber dog ikke at de bivirkninger mv. påvirker GSK's tanker mht. RRMS ? burde det ikke da RRMS jo er SC samtidig har Arzerra jo vist en farvorabel safety profil i mange CLL studier.... DLBLC er dødsyge patienter så der kan andre faktorer spille ind
-
nej og rituxan er jo safe ifht. Gazyva.... Bliver rigtigt spændende og se GOYA trial hvor Gazyva er head to head med Rituxan i frontline DLBLC. Det har readout i 2015
-
men Roche underdoserer nok bare Rituxanarmen i det studie ligesom i CLL studiet
-
Sukker hvad mener du med tilliden? Hvis du mener at Jan har hypet de her data mega meget så er jeg enig med dig.
-
Forstår ikke hvorfor han ikke kan tale mere roligt omkring studier som han jo ikke kender udfaldet af.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind