Genmab — Maj 2014
-
hellere det, end han mangler selvtilliden...
-
men hvis der for alvor skal ske noget fra analytikerfronten, så skal Goldman skifte mening. Og de er allerede mega-bull på dara - alt andet har faktisk negativ værdi for dem...
-
er der andre, der syntes at det er lidt paradoksalt, at alle de store banker nu agerer under synonymet "anonymous"?
-
med en wacc på ~10%, så skal novod jo opjustere sit target med 30 point om året, alt andet lige...
-
Ja og jeg mener han kører med 7-8% i WACC på cash flow positive profitable pharmavirksomheder som Novo nordisk mv. Skal WACC derned wil det jo også lige give et mega boost til hans kursmål.. Han har nævnt tidligere at han kan fjerne mere risiko fra hans WACC når genmab er blevet vedvarende profitabelt.
-
-
jeg synes efterhånden at hvergang man læser en artikel vedr. OFA.. så skinner det mere og mere igennem at div. forskere på området er vildt begejstret.. for ikke at tale de mange patienter.. som synes at det kun kan gå for "langsomt" med at få OFA på markedet..-:)
-
Det tror jeg ikke du skal regne med ! Fine præsentationer der er linket til angående RRMS, men synes stadig jeg savner i deres konklussioner lidt om at man ønsker at fortsætte i fase III. Det må vi helt sikkert spørge Jan om torsdag - planer for Ofatumumab i autoimmune sygdomme.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind